Friesland

Volgorde:

Reviews en Ervaringen over SV Drachten

SV Drachten

Welkom op de site van Schietsportvereniging Drachten, de grootste Schietsportvereniging van het Noorden! Schietsport Vereniging Drachten stelt zich tot doel haar leden te faciliteren de schietsport te beoefenen. Daarnaast verzorgt zij de begeleiding c.q. het toezicht bij schietoefeningen en wedstrijden. Tenslotte is het haar taak de leden op te leiden en te begeleiden tot volwaardige sportschutters.

Bezoek SV Drachten

Reviews en Ervaringen over Hertog Hendrik Schietvereniging

Hertog Hendrik Schietvereniging

Home | Hertog Hendrik Schietvereniging

Bezoek Hertog Hendrik Schietvereniging

Reviews en Ervaringen over KSV Friesland

KSV Friesland

KSV Friesland Uw schietsport centrum in Leeuwarden

Bezoek KSV Friesland

Reviews en Ervaringen over MSV Scramble

MSV Scramble

MSV Scramble is een militaire schietsport vereniging gevestigd op de vliegbasis Leeuwarden. Op deze vereniging kunnen mensen, die een binding hebben met defensie, de schietsport beoefenen.

Bezoek MSV Scramble

Reviews en Ervaringen over Schietvereniging S.V. Duel

Schietvereniging S.V. Duel

Home - Schietvereniging S.V. Duel

Lid van de KNSA, nr 4240 KNSA gecertificeerd. VSK gecertificeerd (Veilig sport klimaat.) Rabo bank IBAN NL14 RABO 0300 6491 69 KVK nr 40000453 Telefoon tijdens clubavonden 0515 430089 Goed gericht! Welkom op de website van Schietvereniging Duel. Wij zijn een schietvereniging sinds 1974 gevestigd

Bezoek Schietvereniging S.V. Duel

Reviews en Ervaringen over SV Noconi

SV Noconi

NOCONI is een vereniging van en voor verschillende mensen die de schietsport beoefenen en kent inmiddels zijn up's en down's. Er wordt veel plezier gemaakt maar... Ook een traan moet af en toe worden weggepinkt.

Bezoek SV Noconi