Schietvereniging Baarn

Heb je affiniteit met wapens of ben helemaal weg van wapens en zou je graag een wapen willen bezitten of zou je graag willen weten hoe een wapen het best gebruikt kan worden? Schrijf je dan nu in bij Schietvereniging Baarn & Omstreken. Deze organisatie is een middelgrote schietsportvereniging voor de regio Gooi en Eemland. Er is ook een aparte dan wel exclusieve jeugdopleiding. Deze schietsportvereniging doet er ook alles aan op de leden wedstrijdmogelijkheden aan te bieden. De meeste mensen denken dat de schietsport intensief is en of vermoeiend kan zijn. Deze sport is gelukkigerwijs alles behalve vermoeiend. De schietsport brengt velen juist tot rust en vergroot het concentratievermogen. Met een macho gedrag lukt het hier echt niet om een zo goed mogelijk resultaat neer te leggen. Het is namelijk een (Olympische) sport waar alles in zit en die kan worden beoefend van recreatief tot aan topsportniveau. Bij deze vereniging hebben personen vanaf 12 jaar de mogelijkheid om de schietsport te beoefenen. Nadat men zich online heeft aangemeld, wordt men uitgenodigd voor een introductieavond op de dinsdag, donderdag of vrijdag avond. Als introducé kan men op de binnenbanen van deze organisatie in totaal twee avonden schieten met geweer of pistool onder begeleiding van een instructeur. De kosten hiervoor zijn €20,00. Deze schietvereniging is opgericht met als doel om haar leden zoveel als mogelijk in de gelegenheid te stellen om de schietsport te kunnen beoefenen. Men probeert dit doel zoveel als mogelijk te bereiken middels het organiseren van schietoefeningen, schietwedstrijden en middels het organiseren van interne competities. Personen die dus heel graag willen leren omgaan met een wapen of die heel graag de schietsport willen beoefenen, kunnen zich vanaf 12 jaar en ouder gerust aanmelden dan wel inschrijven op deze schietsport vereniging. De vereniging beschikt namelijk over twee locaties in Baarn. De eerste betreft een binnenbaan waar luchtwapens en klein kaliber vuurwapens op 10 en 12 meter kunnen worden geschoten. Deze binnenbaan beschikt over een gezellige ontspanningsruimte met bar voor de "after-shoot". Daarnaast is er ook een buitenbaan waar met luchtwapens, klein en groot kaliber en historische vuurwapens op 10, 25, 50 en 100 meter kan worden geschoten.

Schietvereniging Baarn Reviews

Beste schietsportvereniging in de regio

Schietvereniging Baarn & Omstreken is de beste, leukste en gezelligste schietsportvereniging van Baarn en omstreken. Mooie binnenbaan met 10 en 12 meter klein kaliber schietpunten. Daarnaast een unieke prachtige buitenbaan met 25, 50 en 100 meter schietpunten voor klein en groot kaliber.

Sterke punten
    Zie review