Schietvereniging St. Hubertus

Schietvereniging St. Hubertus Welkom op de website van Schietvereniging St. Hubertus. De schietbanen zijn gevestigd bij Schietcentrum

Schietvereniging St. Hubertus Reviews

Gezellige vereniging met goede faciliteiten

Wat kleinere vereniging, maar met een aantal competitie-schutters en met (ruim) voldoende faciliteiten. Van KKP tot GKG mogelijk. Banen tot 50m met automatisch transport.

Gezellige groep,
    Goed sportaanbod,
    Begeleiding mogelijk.

Een schietavond in de week (donderdag), gebruik banen op zondag mogelijk tegen extra vergoeding.

Herstel review, verkeerde Hubertus

Voorgaande review is niet correct. Ik heb commentaar gegeven op de verkeerde Hubertus vereniging. Aan deze vereniging mankeert niets.

Incompentent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

Grote leden leegloop bij Hubertus. Kennis en kunnen is verdwenen bij Hubertus. Een onderlinge sfeer van vertrouwen en gezelligheid is volledig verdwenen. Er is weinig kennis bij het bestuur dat zich volledig verheven voelt. Het bestuur gedraagt zich afzijdig ten opzichte van de overige leden.

Het aantal leden dat Hubertus volgens op hun website is een zeker 2 groter als het werkelijke aantal leden. Ze proberen de teruggang te verbergen. Typisch Hubertus.

Mooi gebouw

Incompetent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen.

Bezoek Schietvereniging St. Hubertus