SSV St Hubertus

Home In 1969 werd in Wijchen de eerste schietvereniging voor luchtwapens opgericht. Als naam werd gekozen schietvereniging Strijdlust. De locatie waar gebruik van gemaakt werd, was de bovenzaal in het verenigingsgebouw De Meshallen. In 1970 wilde het bestuur van schietvereniging Strijdlust naar een andere locatie en die werd gevonden in het Wapen van Wijchen op de markt.

SSV St Hubertus Reviews

Hou een druk kind maar thuis

Wij zijn naar een open dag geweest na een artikel in de krant. "Heb je lastige kinderen, dan horen ze hier thuis. Hier wordt ze discipline bijgebracht." stond er.
    Ons kind (9 op dat moment) wou graag leren schieten en volgens de club zou dat ook kunnen op die leeftijd. Mijn zoon heeft vervolgens een aantal proeflessen gedaan, maar na de derde les werd al verteld dat hij te druk was en ze hem geen lid zouden maken van de club (leden hadden namelijk geklaagd). Lekker dan, waarom adverteer je er dan mee?

Mooi gebouw

Misleidende reclame

Alleen als je mindfull bent, ben je welkom

Op bezoek geweest naar aanleiding van uitnodiging in krant de gelderlander. Mindfull schutters moeten Hubertus redden.

Volgens Hubertus: Heb je lastige kinderen, dan horen ze hier thuis. Hier wordt ze discipline bijgebracht.
    Alle goede schutters zijn verdwenen, Het is de club totaal onbekend waarom. Bij navraag bij ander clubs, blijkt wel degelijk waarom: weinig of geen tolerantie en clubgevoel is totaal afwezig. Je wilt toch alleen bij een club horen waar het bestuur je het gevoel geeft van respect, dat je gewaardeerd wordt en dat je welkom bent. Laat het bestuur een keer mindfull worden en stoppen de zaak voor te liegen.

Niet opgevallen

Zwakke punten
    zie review. Op sterven na dood.

Incompetent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

Grote leden leegloop bij Hubertus. Kennis en kunde is verdwenen bij Hubertus. Een onderlinge sfeer van vertrouwen en gezelligheid is volledig verdwenen. Er is weinig kennis bij het bestuur dat zich volledig verheven voelt. Het bestuur gedraagt zich afzijdig ten opzichte van de overige leden.

Het aantal leden dat Hubertus benoemt is 2 keer zo groot als echte aantal leden. Volgens mij om de teruggang te verbergen. Typisch gedrag bestuur SSV St. Hubertus. Eigen mening en dulden geen commentaar of andere meningen.

Mooi gebouw

Zwakke punten
    Incompetent en onbehoorlijk bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

Bezoek SSV St Hubertus