SV De Flint

SV De Flint is sinds onze oprichting in 1977 een begrip onder de sportschutters. Onze vereniging onderscheid zich door de Limburgse gezelligheid te combineren met hoogwaardige schietsportactiviteiten.

SV De Flint Reviews

Prima vereniging

Ben inmiddels een half jaar lid van deze vereniging en erg tevreden over de faciliteiten en de behulpzaamheid van de (bestuurs)leden. Alle vormen van de schietsport zijn mogelijk en voldoende verenigingwapens zijn aanwezig om te proberen welk wapen het beste bij je past. Altijd genoeg mensen aanwezig om je te helpen en de veiligheid op de baan te garanderen.

Voldoende mensen, met verstand van zaken, die je kunnen helpen, Mooie accomodatie (50 mtr baan) met een gezellige bar. Mogelijkheid om trainingen te volgen. Voldoende verenigingwapens.

Maar 1 avond waarop aspirantleden kunnen schieten.

Bezoek SV De Flint