SV Westerpark

Schietvereniging Westerpark: de schietsport is een spannende sport, met een serieuze aanpak. De schietsport is er voor alle leeftijden en voor iedereen, man of vrouw, jong of oud. Ook voor degene, met een beperking. U bent van harte welkom. Wij willen u dan ook uitnodigen een rondleiding in ons schietsportcentrum te maken. Wij hebben een gezellige bar met pool tafel en dart banen, of anders rond de open haard of aanschuiven aan de leestafel. Tevens beschikken wij over 6 x schietbanen van 12 meter en 10 x banen van 50 meter.

SV Westerpark Reviews

Super!

Vandaag met 3 vriendinnen wezen schieten. Mega goede begeleiding en was erg gezellig! Super duidelijk allemaal :) complimenten voor de instructeur Rick!

Duidelijke uitleg
    Er werd goed de tijd genomen

Jammer dat we geen foto’s mochten maken, maar ook begrijpelijk.

Onbeschoft

Tot een bezoek kwam het (gelukkig) niet. Nadat er mailcontact was geweest heb ik desgevraagd ene meneer Gijs gebeld. Ik belde anoniem en daar maakte hij een onbeschofte opmerking over en verbrak de verbinding. Ik hem geappt en uitgelegd dat hij erg onbeschoft was en dat hij mijn nummer wel heeft. Deze stond namelijk al in de mail. Hmmm, meneer Gijs krabbelde terug met, uhm, tja, kunnen we alsnog een afspraak maken enz. enz..

Te laat Gijsje. Ik wil al niet meer komen. Gijsje kwam bij mij over als een overspannen man die erg impulsief reageert. Veel succes verder!

* Onbeschoft zijn.
    * Terugkrabbelen na confrontatie

In mijn telefonisch en app contact was alles zwak. Meneer Gijs beheerst de kunst van fatsoenlijk communiceren niet.

Gezellig en zeer Professioneel

Samen met mijn vrouw aan een introductie meegedaan. We wisten niet dat er zoveel bij komt kijken en waar je rekening mee moet houden. Echt Topsport ! Wat een ervaring.
    Zeer goede instructeurs met veel ervaring. Dacht altijd dat het een mannensport was, maar er zijn ook veel vrouwen lid.

Zo leuk dat we gelijk beide lid zijn geworden. Raad iedereen aan of het eens te proberen.

Enthousiaste leden die je als je nieuwkomer bent graag helpen.

Gezellige sfeer er worden ook veel dingen georganiseerd

Ook leuk om gezellig aan de bar te zitten voor een hapje en een drankje.

Meerdere schietbanen.

Geen

Heel professioneel

Ik heb met mijn partner een introductie les gevolgd. Ik ben onder de indruk van de professionaliteit van deze vereniging. Wij kregen een welkom en veilig gevoel. We vonden het ook best grappig dat we wat bekende Nederlanders zagen lopen daar. Wil toch ook wat zeggen. Zeker aan te raden!

Alleen maar

Geen

Veiligheid & vriendelijkheid!

Introductie les. Zeer positief ervaren! Vriendelijk personeel, zowel de baan instructeur als de dame achter de bar. Zeer onder de indruk van de veiligheid bij de vereniging; zo hebben ze een goede controle op wie er binnen komt en is er ook sprake van een professionele begeleiding op de baan. Een aanrader!

- Veiligheid;
    - Vriendelijkheid van medewerkers;
    - 50 meter baan;
    - Introductie met meerdere disciplines;
    - Goed bereikbaar met zowel OV als Auto;
    - Algemeen prettige sfeer!

- Geen.

Very Bad

Toen ik binnenkwam zat de man achter de administratie brutaal te doen naast een vrouw die daar lid was. Ik kwam met mijn vriendin en vroeg of ik mee kon doen aan een introductie les omdat ik van plan was lid te worden. (Op hun site staat dat introductie lessen 35 zijn, ik had het geld bij me.) De man antwoorden met 'dit is geen circus, misschien dat je het ergens anders kunt proberen. Ik bleef beleefd en vroeg of ik even binnen een uber kon bestellen via mijn telefoon want het was slecht weer buiten en ik kwam met de OV en het is even lopen naar de bushalte waarop de man antwoorden 'Nee doe dat buiten maar', dit is heel brutaal en onprofessioneel!

Ik deed doe moeite om uit Amstelveen te komen maar wordt gewoon in me gezicht gespuugd.

Ik raad het niemand aan om naar deze vereniging te gaan.

- Brutaal
    - Bijdehand
    - Respectloos
    - Niet klantvriendelijk

- Alles

Zo ver de leukste schietsport vereniging

Zo ver vind ik dit de leukste en meest behulpzame en gezeligste schietsport vereniging die er is. de faciliteiten zijn enorm goed, en de mogelijkheden zijn ook meer dan de meeste. Mede dankzijn de 50 meter baan, en de mensen die er werken met veel kennis.

perfecte schietbanen.
    Naast kleine baan ook 50 meter baan.
    Gezellige en behulpzame mensen.
    Mensen hebben veel verstand van alles wat te maken heeft met de schietsport.

prettige entourage

Ik heb een proefles genomen bij SV Westerpark, en dat is prima bevallen. Het wordt gerund door aardige en behulpzame mensen, en de faciliteiten zijn prima. Genoeg voor mij om na de proefles enthousiast geworden te zijn voor de schietsport, en lid te worden.

Bezoek SV Westerpark