SSV Filadelfia

SSV Filadelfia is aangesloten bij de KNSA en is op 16 maart 2012 door de KNSA geaccrediteerd als kwaliteitsvereniging. SSV Filadelfia is hiermee de 28e schietsportvereniging die het beeldmerk van de Nederlandsche Kroon mag dragen. De vereniging maakt gebruik van de accommodatie van Schietsportcentrum Watermolendijk in Eelde. Op dit moment telt de vereniging ongeveer 50 leden, zowel mannen als vrouwen. De schietbaan heeft 1 baan met 5 schietpunten van 12m, waarop verschillende disciplines geschoten kunnen worden. Dit zijn o.a. LG, LP, KKP, KKG, KKK en GKP. De banen voldoen natuurlijk aan de laatste eisen op gebied van verlichting, ventilatie, etc.

SSV Filadelfia Reviews

Schietvereniging met hoog verenigingsgevoel

Filadelfia een kleine maar o zo gezellige schietvereniging in Eelde.
    Ze hebben een erg gezellige accomodatie ( de gezelligste die ik tot nu toe heb gezien)
    Tijdens de introductie begeleid door enthousiaste trainers die de tijd voor je nemen. Enig minpuntje is dat je er alleen 10 en 12meter kunt schieten
    Verder een vereniging met een hoog verenigingsgehalte met een gemêleerd leden bestand, maar o zo gezellig Ze schijnen voor hun leden ook de nodige (externe) activiteiten te organiseren.
    Zeker een aanrader

Gezellige club
    Enthousiaste leden/trainers
    Voor zowel de serieuze als recreatieve schutter

Jammer dat er alleen 10 en 12 meter banen zijn en slechts 5 stuks

Top vereniging!

Deze kleine gezellige vereniging is gewoonweg top. Veel aandacht voor haar leden, leuk activiteiten door het jaar heen, uitstekende trainers die je ècht iets leren èn de gezelligste kantine van noord Nederland. De vereniging heeft een grote diversiteit aan leden, van jong tot oud, mannen en vrouwen ook het saamhorigheidsgevoel is er groot. Een actieve, goed georganiseerde vereniging met als enige nadeel dat er alleen 12 meter banen zijn.

Sterke punten
    Uitstekende, serieuze trainers en erg sociale leden die er voor elkaar zijn als dat nodig is.

Zwakke punten
    Er is alleen mogelijkheid om op 10 en 12 meter te schieten.

Ik begrijp waarom ze spreken over schietsport

Super leuke vereniging waar op een serieuze manier de schietsport wordt beoefent. Het mooie van deze vereniging is dat er echt een clubgevoel heerst. De kantine en de leden zijn erg vriendelijk en sociaal. Top club!!

Goede trainers.

Topclub erg gezellig en professioneel

De club is heel gezellig. Leden zijn divers qua afkomst en leeftijd. Genoeg gecertificeerde trainers aanwezig.

Sterke punten
    Veel goede trainers. Kroon-gecertificeerd. Gezellig.

Zwakke punten
    Vijf 12-meter banen, waarvan twee geschikt om liggend te schieten.

Bezoek SSV Filadelfia

Schrijf een review