Sportschutters Vereniging Buitenveldert

Sportschutters Vereniging Buitenveldert is een schietsport vereniging die KNSA gecertificeerd is en tevens erkend is door het Ministerie van Veiligheid en Justitie. Ook zijn wij een VSK-vereniging (Veilig Sport Klimaat) én zijn wij aangesloten bij ‘Uniek Sporten’ voor sporten en bewegen met een beperking. Bij ons is het mogelijk om vanaf 12 jaar te gaan schieten met luchtdrukwapens. Vanaf 16 jaar kan je de overstap naar vuurwapens maken of natuurlijk beide disciplines beoefenen.

Sportschutters Vereniging Buitenveldert Reviews

Leuk en uitdagend

Een schietclub waar de combinatie van gezelligheid en sportiviteit samen gaat. Het is een club waar je je snel vertrouwd voelt en waar je je door mede sportschutters ondersteund voelt. Beslist de moeite waard om eens te proberen.

Verschillende mogelijkheden om te schieten in combinatie met onderlinge gezelligheid.

Accommodatie is wat “outdated”

Bezoek Sportschutters Vereniging Buitenveldert