Zeeland

Volgorde:

Reviews en Ervaringen over SV Artemis

SV Artemis

Schietsport Vereniging Artemis is opgericht in 1982 uit drie verenigingen. Het ledenaantal telt op dit moment 113 leden en bestaat uit zowel heren, dames en kinderen.

Bij onze vereniging mag alleen geschoten worden met lood of deelmantel, dus geen volmantel. Verder is het verenigingsgebouw ook toegankelijk voor invaliden. De vereniging is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Schutters
Associatie, KNSA.

Bezoek SV de Schutterij

Reviews en Ervaringen over SV Oranje Nassau

SV Oranje Nassau

Welkom bij Schietvereniging Oranje Nassau. Onze schietvereniging is opgericht op 1902 te 's-Gravenpolder en stelt zich ten doel haar leden in de gelegenheid te stellen het schieten als sport te beoefenen binnen de grenzen van de Nederlandse wetgeving. Mocht u geinteresseerd in de schietsport en onze vereniging dan bent u van harte welkom om ons op ččn van verenigingsavonden te bezoeken.

Bezoek SV Oranje Nassau

Reviews en Ervaringen over SV Schouwen Duiveland

SV Schouwen Duiveland

De Schietvereniging Schouwen Duiveland is door een aantal schietsport- liefhebbers opgericht op 29 maart 1982. De gemeente Schouwen Duiveland heeft een schietsportlocatie waar ze trots op kan zijn.

Bezoek SV Schouwen Duiveland

Reviews en Ervaringen over SV Westkapelle

SV Westkapelle

De schietvereniging Westkapelle werd opgericht op 8 april 1963 en startte met 13 leden. Wij zijn een schietsportvereniging waar verschillende disciplines geschoten kunnen worden, zowel klein- als grootkaliber en historische wapens. Onze vereniging voor sportschutters bestaat uit een aantal competitieve sporten waarin nauwkeurigheid, snelheid en het type geweer / karabijn / pistool of doel het verschil maken. De vereniging bestaat zowel uit heren als dames en vertegenwoordigt alle leeftijdscategorieën.

Bezoek SV Westkapelle