Nieuwste Reviews

SSV Rabenhaupt - Leuke gevarieerde club

Review:
Al behoorlijk wat jaren ben ik lid. En een van de leuke aspecten van Rabenhaupt is de ontspannen sfeer. Ook is het leuk dat er mensen van zeer uiteenlopende leeftijden en achtergronden bij deze club samenkomen om hun hobby uit te oefenen.

Ik heb in eerste instantie gekozen voor Rabenhaupt omdat ik zag dat ze een vrouwelijke voorzitter hadden (!)

Waar ik vandaan kom ben ik gewend dat de schietclub vooral vol zit met ex-militairen, brandweermannen etc. En waar het hebben van een dikke bromsnor niet verplicht, toch wel echt een pre was..

Ik was erg blij dat dat bij Rabenhaupt niet zo is, en er een toegankelijke ontspannen sfeer heerst onder een diversiteit van leden.

Sterke punten:
- Uitgebreide opleiding voor beginnende schutters.

- Ontspannen sfeer

- Serieus schieten

- Mogelijkheid tot het schieten van veel disciplines (hoewel lang niet allemaal 'inhouse')

Zwakke punten:
Om de sfeer ontspannen te houden zijn de verwachtingen van schutters erg hoog. Zit je te klooien dan mag je voorlopig lucht schieten. Er is lang nodig om het vertrouwen te winnen bij de vereniging om naar vuur over te mogen.
Maar vanaf dan is 'the sky the limit'.
Leden schieten van alles; van militair pistool, zwart kruit, service pistol tot field target. Ook zijn er regelmatig uitjes om bijvoorbeeld kleiduiven te schieten. Hierbij is het als lid dus ook makkelijk om aan te haken. Maw het duurt lang voordat je met alles kan schieten maar er kan uiteindelijk van alles.

De accomodatie is verouderd en heeft slechts 12m lange banen. Er kan op de baan van Rabenhaupt zelf alleen lucht en kleinkaliber geschoten worden. Maar vrijwel elk weekend is er de mogelijkheid op andere banen waar Rabenhaupt afspraken mee heeft te schieten met andere leden.

Carlos beveelt SSV Rabenhaupt aan bij vrienden/bekenden

SV De Bunker - Leuke vereniging

Review:
Na hartelijk onthaal erg leuke avond gehad. Zeer deskundige uitleg over wat schieten is en hoe veilig een wapen te hanteren.

Nooit geweten dat er nog zoveel komt kijken bij wat ik dacht simpel schieten. Erg leerzaam en geweldig leuke ervaring.

Ben op wachtlijst gezet voor geval ledenstop eraf gaat.

Dank voor de leuke avond en hopelijk tot weerziens

Sterke punten:
Zeer deskundige en rustige uitleg. Enorm leuk en gezellig.

Zwakke punten:
Ledenstop, want ik zou graag hier lid worden. Maar heb alle begrip voor situatie.

Hans beveelt SV De Bunker aan bij vrienden/bekenden

SV Westerpark - Gezellig en zeer Professioneel

Review:
Samen met mijn vrouw aan een introductie meegedaan. We wisten niet dat er zoveel bij komt kijken en waar je rekening mee moet houden. Echt Topsport ! Wat een ervaring.
Zeer goede instructeurs met veel ervaring. Dacht altijd dat het een mannensport was, maar er zijn ook veel vrouwen lid.

Zo leuk dat we gelijk beide lid zijn geworden. Raad iedereen aan of het eens te proberen.

Sterke punten:
Enthousiaste leden die je als je nieuwkomer bent graag helpen.

Gezellige sfeer er worden ook veel dingen georganiseerd

Ook leuk om gezellig aan de bar te zitten voor een hapje en een drankje.

Meerdere schietbanen.

Geen

Rob beveelt SV Westerpark aan bij vrienden/bekenden

Schietvereniging De Roos - Jammer was eerder mooie groep mensen

Review:
Wàs n gezellige vereniging, leuke mensen net t pand gekocht.Helaas is t schijnt kommer en kwel nu, leden blijven weg.Geen sfeer geen mensen bestuur is volgens dorps tamtam verdreven door een man nieuweling met grote mond juridische hulp en moeilijke woorden.De gewone mensen uit Loo en Groessen Duiven en omtrek en het bestuur zijn dupe nu.

Sterke punten:
Mooi pand kan darten kruisboog luchtgeweer pistoolschieten.Bar toilet parkeren enalles

Zwakke punten:
Bestuur is er steeds niet geen leden daar.Geen gezelligheid en aansturing meer.Wij zijn nu in Arnhem kijken zonde

SSV St Hubertus - Alleen als je mindfull bent, ben je welkom

Review:
Op bezoek geweest naar aanleiding van uitnodiging in krant de gelderlander. Mindfull schutters moeten Hubertus redden.

Volgens Hubertus: Heb je lastige kinderen, dan horen ze hier thuis. Hier wordt ze discipline bijgebracht.
Alle goede schutters zijn verdwenen, Het is de club totaal onbekend waarom. Bij navraag bij ander clubs, blijkt wel degelijk waarom: weinig of geen tolerantie en clubgevoel is totaal afwezig. Je wilt toch alleen bij een club horen waar het bestuur je het gevoel geeft van respect, dat je gewaardeerd wordt en dat je welkom bent. Laat het bestuur een keer mindfull worden en stoppen de zaak voor te liegen.

Niet opgevallen

Zwakke punten:
zie review. Op sterven na dood.

Cas Dekker beveelt SSV St Hubertus NIET aan bij vrienden/bekenden

Schietsportcentrum Emmen - Slecht

Review:
Uitbaters gedragen zich niet netjes, impopulair en vooral gericht op het "vaste" clubje.
Ze nodigen absoluut niet uit om weer terug te komen.
Daarnaast speelt het humeur van de uitbaatster een grote rol in de sfeer.
Op zich een redelijke baan maar het wordt verpest door gedrag van de uitbaters.

Schone baan

Zwakke punten:
Altijd dezelfde opstelling qua schietpunten
Arrogante uitbaters

Ronald beveelt Schietsportcentrum Emmen NIET aan bij vrienden/bekenden

Schietvereniging St. Hubertus - Herstel review, verkeerde Hubertus

Review:
Voorgaande review is niet correct. Ik heb commentaar gegeven op de verkeerde Hubertus vereniging. Aan deze vereniging mankeert niets.

John Hunt beveelt Schietvereniging St. Hubertus aan bij vrienden/bekenden

SSV St Hubertus - Incompetent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

Review:
Grote leden leegloop bij Hubertus. Kennis en kunde is verdwenen bij Hubertus. Een onderlinge sfeer van vertrouwen en gezelligheid is volledig verdwenen. Er is weinig kennis bij het bestuur dat zich volledig verheven voelt. Het bestuur gedraagt zich afzijdig ten opzichte van de overige leden.

Het aantal leden dat Hubertus benoemt is 2 keer zo groot als echte aantal leden. Volgens mij om de teruggang te verbergen. Typisch gedrag bestuur SSV St. Hubertus. Eigen mening en dulden geen commentaar of andere meningen.

Mooi gebouw

Zwakke punten:
Incompetent en onbehoorlijk bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

John Hunt beveelt SSV St Hubertus NIET aan bij vrienden/bekenden

Schietvereniging St. Hubertus - Incompentent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

Review:
Grote leden leegloop bij Hubertus. Kennis en kunnen is verdwenen bij Hubertus. Een onderlinge sfeer van vertrouwen en gezelligheid is volledig verdwenen. Er is weinig kennis bij het bestuur dat zich volledig verheven voelt. Het bestuur gedraagt zich afzijdig ten opzichte van de overige leden.

Het aantal leden dat Hubertus volgens op hun website is een zeker 2 groter als het werkelijke aantal leden. Ze proberen de teruggang te verbergen. Typisch Hubertus.

Mooi gebouw

Zwakke punten:
Incompetent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen.

John Hunt beveelt Schietvereniging St. Hubertus NIET aan bij vrienden/bekenden

S.V. Gradatim - Gezellig en veilig

Review:
SV Gradatim is een gezellige vereniging met en goede sfeer. Het heeft een KNSA Kroon Certificering en dat merk je meten. Ze hebben alles perfect voor elkaar. De gediplomeerde trainers geven uitstekend les en zijn altijd bereikbaar voor additionele hulp indien gewenst. Het veiligheidsprotocol is zeer goed en uitgebreid. Er is veel kennis aanwezig bij de trainers en het bestuur.

Gezelligheid
Professionaliteit
Kennis
Veiligheidsprotocol