Nieuwste Reviews

SSV St Hubertus - Alleen als je mindfull bent, ben je welkom

Review:
Op bezoek geweest naar aanleiding van uitnodiging in krant de gelderlander. Mindfull schutters moeten Hubertus redden.

Volgens Hubertus: Heb je lastige kinderen, dan horen ze hier thuis. Hier wordt ze discipline bijgebracht.
Alle goede schutters zijn verdwenen, Het is de club totaal onbekend waarom. Bij navraag bij ander clubs, blijkt wel degelijk waarom: weinig of geen tolerantie en clubgevoel is totaal afwezig. Je wilt toch alleen bij een club horen waar het bestuur je het gevoel geeft van respect, dat je gewaardeerd wordt en dat je welkom bent. Laat het bestuur een keer mindfull worden en stoppen de zaak voor te liegen.

Niet opgevallen

Zwakke punten:
zie review. Op sterven na dood.

Cas Dekker beveelt SSV St Hubertus NIET aan bij vrienden/bekenden

Schietsportcentrum Emmen - Slecht

Review:
Uitbaters gedragen zich niet netjes, impopulair en vooral gericht op het "vaste" clubje.
Ze nodigen absoluut niet uit om weer terug te komen.
Daarnaast speelt het humeur van de uitbaatster een grote rol in de sfeer.
Op zich een redelijke baan maar het wordt verpest door gedrag van de uitbaters.

Schone baan

Zwakke punten:
Altijd dezelfde opstelling qua schietpunten
Arrogante uitbaters

Ronald beveelt Schietsportcentrum Emmen NIET aan bij vrienden/bekenden

Schietvereniging St. Hubertus - Herstel review, verkeerde Hubertus

Review:
Voorgaande review is niet correct. Ik heb commentaar gegeven op de verkeerde Hubertus vereniging. Aan deze vereniging mankeert niets.

John Hunt beveelt Schietvereniging St. Hubertus aan bij vrienden/bekenden

SSV St Hubertus - Incompetent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

Review:
Grote leden leegloop bij Hubertus. Kennis en kunde is verdwenen bij Hubertus. Een onderlinge sfeer van vertrouwen en gezelligheid is volledig verdwenen. Er is weinig kennis bij het bestuur dat zich volledig verheven voelt. Het bestuur gedraagt zich afzijdig ten opzichte van de overige leden.

Het aantal leden dat Hubertus benoemt is 2 keer zo groot als echte aantal leden. Volgens mij om de teruggang te verbergen. Typisch gedrag bestuur SSV St. Hubertus. Eigen mening en dulden geen commentaar of andere meningen.

Mooi gebouw

Zwakke punten:
Incompetent en onbehoorlijk bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

John Hunt beveelt SSV St Hubertus NIET aan bij vrienden/bekenden

Schietvereniging St. Hubertus - Incompentent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

Review:
Grote leden leegloop bij Hubertus. Kennis en kunnen is verdwenen bij Hubertus. Een onderlinge sfeer van vertrouwen en gezelligheid is volledig verdwenen. Er is weinig kennis bij het bestuur dat zich volledig verheven voelt. Het bestuur gedraagt zich afzijdig ten opzichte van de overige leden.

Het aantal leden dat Hubertus volgens op hun website is een zeker 2 groter als het werkelijke aantal leden. Ze proberen de teruggang te verbergen. Typisch Hubertus.

Mooi gebouw

Zwakke punten:
Incompetent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen.

John Hunt beveelt Schietvereniging St. Hubertus NIET aan bij vrienden/bekenden

S.V. Gradatim - Gezellig en veilig

Review:
SV Gradatim is een gezellige vereniging met en goede sfeer. Het heeft een KNSA Kroon Certificering en dat merk je meten. Ze hebben alles perfect voor elkaar. De gediplomeerde trainers geven uitstekend les en zijn altijd bereikbaar voor additionele hulp indien gewenst. Het veiligheidsprotocol is zeer goed en uitgebreid. Er is veel kennis aanwezig bij de trainers en het bestuur.

Gezelligheid
Professionaliteit
Kennis
Veiligheidsprotocol
Alle disciplines kunnen geschoten worden

niet ontdekt

Marcel Kro beveelt S.V. Gradatim aan bij vrienden/bekenden

SV Westerpark - Heel professioneel

Review:
Ik heb met mijn partner een introductie les gevolgd. Ik ben onder de indruk van de professionaliteit van deze vereniging. Wij kregen een welkom en veilig gevoel. We vonden het ook best grappig dat we wat bekende Nederlanders zagen lopen daar. Wil toch ook wat zeggen. Zeker aan te raden!

Alleen maar

Geen

Guillemett beveelt SV Westerpark aan bij vrienden/bekenden

SV Westerpark - Veiligheid & vriendelijkheid!

Review:
Introductie les. Zeer positief ervaren! Vriendelijk personeel, zowel de baan instructeur als de dame achter de bar. Zeer onder de indruk van de veiligheid bij de vereniging; zo hebben ze een goede controle op wie er binnen komt en is er ook sprake van een professionele begeleiding op de baan. Een aanrader!

- Veiligheid;
- Vriendelijkheid van medewerkers;
- 50 meter baan;
- Introductie met meerdere disciplines;
- Goed bereikbaar met zowel OV als Auto;
- Algemeen prettige sfeer!

- Geen.

Jim beveelt SV Westerpark aan bij vrienden/bekenden

SV Drachten - Mooie club

Review:
Schietvereniging drachten is een leuke vereniging waar jeugd met luchtdruk wapens en volwassen met vuurwapens de sport goed kunnen beoefenen. Met 10 meter banen voor de luchtwapens en 25 en 50 meter banen waar zowel klein als groot kaliber kan worden geschoten.

Sterke punten:
Veiligheid hoog in het vaandel. En ruime hoeveelheid verenigingswapens groot en klein kaliber die gratis beschikbaar worden gesteld door de vereniging.en zeer bekwaamde instructeurs.

Kan zo snel niet 1 bedenken. Ik zelf heb enorm veel plezier bij deze vereniging

S Sikkema beveelt SV Drachten aan bij vrienden/bekenden

Schietvereniging SDVV - Uitstekende accommodatie

Review:
Ik ben al een aantal jaren lid van SDVV. Een gezellige club, uitstekende accommodatie en ruime openingstijden.

Accommodatie, gezelligheid

J. Kuitert beveelt Schietvereniging SDVV aan bij vrienden/bekenden