Sportschutters Vereniging Buitenveldert

Sportschutters Vereniging Buitenveldert is een schietsport vereniging die KNSA gecertificeerd is en tevens erkend is door het Ministerie van Veiligheid en Justitie. Ook zijn wij een VSK-vereniging (Veilig Sport Klimaat) én zijn wij aangesloten bij ‘Uniek Sporten’ voor sporten en bewegen met een beperking. Bij ons is het mogelijk om vanaf 12 jaar te gaan schieten met luchtdrukwapens. Vanaf 16 jaar kan je de overstap naar vuurwapens maken of natuurlijk beide disciplines beoefenen.

Sportschutters Vereniging Buitenveldert Reviews

Super leuke introductie dag

Leuk opgevangen door instructeur, goede uitleg en leuk geschoten op de schietbaan ! Gezellige sweer en leuke cantine om even na te praten !

Leuke ervaring

Gezellig sfeer, vriendelijk personeel, super ervaarde instructeurs, veel geleerd vandaag op mijn eerste bezoek.

Leuke club!

Ik ben al enkele jaren met veel plezier lid van deze club. De sfeer is gezellig en gemoedelijk. De vereniging gaat ook goed om met de veiligheid. Door sportschutters vereniging Buitenveldert heb ik er een leuke hobby bij. Aanrader!

Echte schietsport

Een prima accommodatie, met veel mogelijkheden, van klein tot groot kaliber. Goede opleiding voor nieuwkomers en gezelligheid voor de schutters met veel "dienstjaren". Geen vermenging van schietsport met een commerciële "schietclub". Het gaat om sportschieten en niet om allerlei commerciële randactiviteiten. Nieuwkomers zijn zeer welkom en worden dus overeenkomstig intensief begeleid.

Schietsportmogelijkheden voor vele disciplines, verschillende wapens beschikbaar en schietbanen van 12 tot 50 meter. Een accommodatie op een goede plek en goed bereikbaar. Iedereen word geaccepteerd.

Helaas in principe 1 keer per week open, behoudens wedstrijddagen 1 keer per maand.

Leuk en uitdagend

Een schietclub waar de combinatie van gezelligheid en sportiviteit samen gaat. Het is een club waar je je snel vertrouwd voelt en waar je je door mede sportschutters ondersteund voelt. Beslist de moeite waard om eens te proberen.

Verschillende mogelijkheden om te schieten in combinatie met onderlinge gezelligheid.

Accommodatie is wat “outdated”

Warm bad

Toen ik op zoek ging naar een schietvereniging kwam ik op de site van ssvb terecht.
    Kleinschalig maar als een warm bad.
    Ben een van die gasten die niet tevreden met zijn lichaam was en een haar ben geworden.
    Acceptatie was er gelijk en niemand die er vervelend over deed pf doet.
    Kortom een club waar iedereen zich thuis kan voelen🙋‍♀️

Eerlijk

Jammer dat ze maar 1 dag per week open zijn

Vereniging met clubgevoel

In de ruim 35 jaar dat ik actief sportschutter ben, ben ik lid geweest van vier verenigingen. Dit is de eerste (en wat mij betreft de laatste) waar ik het warme gevoel ervaar dat je zoekt in een vereniging. Geen politiek, geen haantjes. Gewoon koffie met een koekje, leuke competities, een helpende hand en kennis van zaken.

Vereniging met clubgevoel

Leuke club schutters MP & SP

Leuke club met actieve vrijwilligers en erg leuke interne competities. Ons kent ons en staat open voor nieuwe leden. Je voelt je snel thuis binnen de vereniging.

Voor ieder wat wils, hechte club sportschutters, de sterke verhalen.

Nvt

Bezoek Sportschutters Vereniging Buitenveldert