SV De Korrel

SV De Korrel is opgericht op 20 september 1973 in het kleine plaatsje Espel in de Noordoostpolder. SV de Korrel is een schietsportvereniging die aangesloten is bij de KNSA (Koninklijke Nederlandse Schutters Associatie). U kunt bij deze vereniging op de 11 banen met luchtgeweer en luchtpistool schieten. De Vereniging telt op dit moment 40 leden. De vereniging beschikt dus over een eigen accommodatie met een gezellige kantine. Gezelligheid en sportiviteit gaan hand in hand op onze vereniging, want laten we eerlijk zijn, alleen maar je trainingsserie of je serie voor de verenigingscompetitie schieten zonder gezelligheid is niet de bedoeling van de vereniging.

SV De Korrel Reviews

We hebben nog geen reviews. Voel je vrij om je ervaringen te delen en schrijf een review over SV De Korrel.

Deze website is niet meer actief