SV Drachten

Welkom op de site van Schietsportvereniging Drachten, de grootste Schietsportvereniging van het Noorden! Schietsport Vereniging Drachten stelt zich tot doel haar leden te faciliteren de schietsport te beoefenen. Daarnaast verzorgt zij de begeleiding c.q. het toezicht bij schietoefeningen en wedstrijden. Tenslotte is het haar taak de leden op te leiden en te begeleiden tot volwaardige sportschutters.

SV Drachten Reviews

Mooie club

Schietvereniging drachten is een leuke vereniging waar jeugd met luchtdruk wapens en volwassen met vuurwapens de sport goed kunnen beoefenen. Met 10 meter banen voor de luchtwapens en 25 en 50 meter banen waar zowel klein als groot kaliber kan worden geschoten.

Veiligheid hoog in het vaandel. En ruime hoeveelheid verenigingswapens groot en klein kaliber die gratis beschikbaar worden gesteld door de vereniging.en zeer bekwaamde instructeurs.

Kan zo snel niet 1 bedenken. Ik zelf heb enorm veel plezier bij deze vereniging

Bezoek SV Drachten