Echte schietsport

Een prima accommodatie, met veel mogelijkheden, van klein tot groot kaliber. Goede opleiding voor nieuwkomers en gezelligheid voor de schutters met veel "dienstjaren". Geen vermenging van schietsport met een commerciële "schietclub". Het gaat om sportschieten en niet om allerlei commerciële randactiviteiten. Nieuwkomers zijn zeer welkom en worden dus overeenkomstig intensief begeleid.

Schietsportmogelijkheden voor vele disciplines, verschillende wapens beschikbaar en schietbanen van 12 tot 50 meter. Een accommodatie op een goede plek en goed bereikbaar. Iedereen word geaccepteerd.

Helaas in principe 1 keer per week open, behoudens wedstrijddagen 1 keer per maand.

Bezoek Sportschutters Vereniging Buitenveldert Reviews over Sportschutters Vereniging Buitenveldert

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Sportschutters Vereniging Buitenveldert
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review