SSV Filadelfia

SSV Filadelfia is aangesloten bij de KNSA en is op 16 maart 2012 door de KNSA geaccrediteerd als kwaliteitsvereniging. SSV Filadelfia is hiermee de 28e schietsportvereniging die het beeldmerk van de Nederlandsche Kroon mag dragen. De vereniging maakt gebruik van de accommodatie van Schietsportcentrum Watermolendijk in Eelde. Op dit moment telt de vereniging ongeveer 50 leden, zowel mannen als vrouwen. De schietbaan heeft 1 baan met 5 schietpunten van 12m, waarop verschillende disciplines geschoten kunnen worden. Dit zijn o.a. LG, LP, KKP, KKG, KKK en GKP. De banen voldoen natuurlijk aan de laatste eisen op gebied van verlichting, ventilatie, etc.

SSV Filadelfia Reviews

Ik begrijp waarom ze spreken over schietsport

Super leuke vereniging waar op een serieuze manier de schietsport wordt beoefent. Het mooie van deze vereniging is dat er echt een clubgevoel heerst. De kantine en de leden zijn erg vriendelijk en sociaal. Top club!!

Sterke punten
    Goede trainers.

Topclub erg gezellig en professioneel

De club is heel gezellig. Leden zijn divers qua afkomst en leeftijd. Genoeg gecertificeerde trainers aanwezig.

Sterke punten
    Veel goede trainers. Kroon-gecertificeerd. Gezellig.

Zwakke punten
    Vijf 12-meter banen, waarvan twee geschikt om liggend te schieten.

Bezoek SSV Filadelfia

Schrijf je eigen review