SV s Landsweerbaarheid

's Landsweerbaarheid is de oudste schietvereniging van Nederland en heeft een lange en veel bewogen historie. Sinds 1867 is de clubnaam al in gebruik. We mogen dan wel oud zijn, de clubgeest is jong en dynamisch! Kom eens langs om deze dynamiek te ervaren... Hoewel de schietsport als solist kan worden beoefend, hoeft men bij ´s Landsweerbaarheid geen solist te zijn. Die keuze is aan iedereen zelf. Op de reguliere verenigingsavond, de dinsdagavond, eindigt vrijwel elke schietbeurt met een goed gesprek aan de bar, een dobbelspel aan de lange tafel of de uitwisseling van lachsalvo's aan de ronde tafel.

SV s Landsweerbaarheid Reviews

We hebben nog geen reviews. Voel je vrij om je ervaringen te delen en schrijf een review over SV s Landsweerbaarheid.

Bezoek SV s Landsweerbaarheid