Reviews van deze auteur

Alleen een sociale club

Review over Sv. Koningsschutters

Ik denk dat dit een sociale club is en geen serieuze schietvereniging. De ene dag zijn ze behulpzaam en leggen ze uit hoe je lid kunt worden van de club, maar de volgende dag zijn ze onbeleefd als je belt. Ze zeggen dat er een driedaagse trainingsperiode is waarin ze ervoor zorgen dat je je aan de veiligheidsregels kunt houden voordat je lid wordt. Ik ben er persoonlijk geweest om te zien hoe de club werkt. Plotseling als ze je persoonlijk zien, zeggen ze dat de club vol is en dat ze geen nieuwe leden kunnen aannemen. Ik denk dat de 3-daagse trainingsperiode een excuus is om mensen uit te kiezen die ze leuk vinden, niet gebaseerd op veiligheid maar op hun sociale criteria. Ik weet zeker dat ze het gebruiken om te discrimineren op basis van ras, afkomst, enz.

Sterke punten
Geen