Reviews van deze auteur

Herstel review, verkeerde Hubertus

Review over Schietvereniging St. Hubertus

Voorgaande review is niet correct. Ik heb commentaar gegeven op de verkeerde Hubertus vereniging. Aan deze vereniging mankeert niets.

Incompetent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

Review over SSV St Hubertus

Grote leden leegloop bij Hubertus. Kennis en kunde is verdwenen bij Hubertus. Een onderlinge sfeer van vertrouwen en gezelligheid is volledig verdwenen. Er is weinig kennis bij het bestuur dat zich volledig verheven voelt. Het bestuur gedraagt zich afzijdig ten opzichte van de overige leden.

Het aantal leden dat Hubertus benoemt is 2 keer zo groot als echte aantal leden. Volgens mij om de teruggang te verbergen. Typisch gedrag bestuur SSV St. Hubertus. Eigen mening en dulden geen commentaar of andere meningen.

Mooi gebouw

Incompetent en onbehoorlijk bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

Incompentent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen

Review over Schietvereniging St. Hubertus

Grote leden leegloop bij Hubertus. Kennis en kunnen is verdwenen bij Hubertus. Een onderlinge sfeer van vertrouwen en gezelligheid is volledig verdwenen. Er is weinig kennis bij het bestuur dat zich volledig verheven voelt. Het bestuur gedraagt zich afzijdig ten opzichte van de overige leden.

Het aantal leden dat Hubertus volgens op hun website is een zeker 2 groter als het werkelijke aantal leden. Ze proberen de teruggang te verbergen. Typisch Hubertus.

Mooi gebouw

Incompetent bestuur, slechte sfeer en wantrouwen.

reacties: